BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

GLOBAL TICKETS OPLICHTING ?

  •  
27-04-2022
Goedemorgen,
Ik en leden van ons gezin zijn de afgelopen periode op zoek geweest naar kaarten voor de F1 in oostenrijk.
Op een gegeven moment vonden we een optie via GLOBAL Tickets.
Daar de prijs helaas niet paste binnen het budget hebben we de website verlaten.
Het"winkelmandje" is schijnbaar open blijven staan en nu worden wij al weken achtervolgd door dit bedrijf in nederlandse geschreven mails met de opmerking dat er afgerekend moet worden. (via support@global-tickets.com)
Mijn nederlandse reacties hierop worden door de helpdesk van Global Tickets niet begrepen ne men verzoekt om in het duits of engels de vragen te stellen.
Op zich geen probleem, dus een vriendelijke bericht in het engels aangegevn dat wij geen tickets willen. (er is geen telefoonnummer beschikbaar van hun helpdesk)
De reactie van Global Ticketswas ; meneer wij kunnen uw gegevens en order niet in ons systeem vinden (in het engels)
Inmiddels krijgen wij aanmaningen binnen voor de tickets inclusief aanmaningskosten.....(dat dan weer wel keurig in het nederlands)
Weet iemand misschien wat te doen? Groet Ruud de Vos






Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.